Kako dolazi do overbookinga?
Ako imate dobro uspostavljenu distribucijsku strategiju za svoj smještaj, onda prodajete sobe putem više kanala za rezervaciju. Ukoliko se dostupnost ne sinkronizira automatski, može doći do dvostrukih rezervacija kada dva gosta rezerviraju istu sobu putem dva različita kanala. Čak i ako samo prihvaćate zahtjeve za rezervacije putem vaše web stranice, uvijek postoji rizik da morate odbiti klijente.
Iz našeg iskustva, hoteli koji se bore s overbookingom prate rezervacije na papirui/ili ručno prilagođavaju dostupnost. Osim što ovaj način rada podložan greškama i overbookingu, također oduzima puno vremena. Kao što možete zamisliti, nije realno očekivati da ćete uvijek biti u tijeku s rezervacijama danju i noću.
Zašto bi hoteli trebali pokušati izbjeći overbooking?
Dvostruka rezervacija je više od administrativne neugodnosti za hotel. Često dovodi do sporova s gostom i negativno utječe na vaše prihode.
Gost koji ima overbooking će trebati biti premješten u drugi smještaj ili dobiti nadogradnju (bez dodatne naplate), zbog čega u oba slučaja gubite novac. Istovremeno, gost će vjerojatno ostaviti negativnu recenziju koja može oštetiti vašu reputaciju i odvratiti potencijalne goste od rezerviranja kod vas. Kao rezultat toga, overbooking može uzrokovati gubitak značajnih budućih prihoda.
Osim financijskih posljedica, overbooking stavlja vaše osoblje u neugodan položaj. Na kraju krajeva, tko voli biti nositelj loših vijesti? Osim toga, gubite dragocjeno vrijeme telefonirajući, što ostavlja druge važne zadatke nedovršenima.
Koje je rješenje za sprečavanje overbookinga u hotelima?
Kao i kod većine problema, prevencija je bolja od liječenja! Imajući na umu da je dobar miks distribucije neophodan, najučinkovitije i bezbrižno rješenje za eliminiranje rizika od overbookinga je pouzdan Channel Manager. Kao srce vaše online distribucije, Cubilis Channel Manager sinkronizira dostupnost na svim povezanim OTA-ima, platformama za meta pretragu i vašem Booking Engineu na web stranici. Osigurava da potencijalni klijenti dobiju točne informacije o dostupnosti u stvarnom vremenu, omogućujući vam da otvorite 100% inventara na svim kanalima ako to želite.
U slučaju overbookinga, postoji nekoliko stvari koje možete učiniti kako biste zaštitili zadovoljstvo gosta i reputaciju vašeg hotela. Kako biste mogli ponuditi klijentu alternativu, izuzetno je važno imati točan pregled raspoloživih soba. Povežite svoj Channel Manager sa sustavom za upravljanje smještajem (PMS) kako bi se dostupnost automatski ažurirala nakon dodavanja ručnih rezervacija ili otkazivanja. Kako biste ograničili nepojavljivanje gostiju i kasna otkazivanja, zatražite od gostiju da unaprijed dovrše ili autoriziraju plaćanje. Bilo bi šteta da soba bespotrebno ostane prazna!
Kao "posljednje rješenje", dogovorite se s obližnjim hotelima da prihvate goste jedni drugih ako je potrebno. Na taj način uvijek imate brzo i dostojanstveno rješenje pri ruci.
Spremni da stanete na kraj overbookingu?
Upoznajte Cubilis Channel Manager malo bolje tako što ćete zatražiti besplatno probno razdoblje u nastavku.