Na početku pandemije, veliki broj radnika u hotelijerstvu i ugostiteljstvu je otpušten. Mnogi od njih su prešli na poslove s boljom sigurnošću i nikada se nisu vratili u hotelijerstvo. To je dovelo do nedostatka radne snage, ali i iskustva. Kako onda možete efikasno voditi pun hotel s manje zaposlenika, a istovremeno ih zadržavajući zadovoljnima?

#1 – Automatizirajte komunikaciju s gostima

Neka vaša hotelska web stranica obavi posao umjesto vas! Pod uvjetom da imate profesionalnu, korisnički prijateljsku web stranicu, možete je koristiti kao alat za prodaju i podršku korisnicima, koji je dostupan 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Osigurajte da posjetitelji brzo mogu pronaći potrebne informacije i jednostavno izvršiti izravnu rezervaciju. To će značajno smanjiti broj telefonskih poziva i e-pošte koje primate. Kako biste uštedjeli još više vremena, uvedite chatbota (s Quicktextom) koji može odgovarati na često postavljena pitanja

Za svaku primljenu rezervaciju potrebno je poslati niz e-poruka prije dolaska, tijekom boravka i nakon boravka: potvrde, podsjetnici, praktične informacije ili ažuriranja, poruke za nadogradnju, zahtjevi za ostavljanje recenzije, marketinški newsletteri... Ovaj zadatak može biti prilično vremenski zahtjevan! Stvari možete ubrzati s Emailinglistom, našim ekonomičnim rješenjem za slanje e-pošte koje vam omogućuje jednostavno personaliziranje i slanje automatiziranih e-poruka gostima. Jeste li znali da također možete automatizirati svoje napore u prodaji dodatnih usluga? Alati poput Oakyja pravi su preokretač igre ako želite povećati prihode prodajom dodataka, nadogradnji i nadopuna.

Automatizirana komunikacija s gostima

#2 – Pojednostavite proces plaćanja

Budimo iskreni, plaćanje nije omiljeni dio hotelskog iskustva. Ali što ako vam kažemo da postoji način da ga učinite bezbrižnim i jednostavnim? Došlo je vrijeme da revolucionizirate proces plaćanja i pružite svojim gostima zaista besprijekorno iskustvo. Jeste li razmotrili uvođenje samoposlužnog kioska u svom hotelu. Ova napredna tehnologija preuzima razne administrativne zadatke na recepciji, uključujući plaćanja, oslobađajući vaše osoblje da se usredotoči na stvaranje nezaboravnih iskustva za goste.

Partnerstvom s pouzdanim pružateljem usluga plaćanja (PSP) poput Mollie, Stripe ili Worldline, možete podići svoj proces plaćanja na sljedeću razinu učinkovitosti. S integracijom u svoj sustav za rezervacije, možete svojim gostima ponuditi mogućnost unaprijed plaćanja ili preautorizacije. Njihovi osobni podaci sigurno se provjeravaju i pohranjuju, osiguravajući najvišu razinu sigurnosti i mira. Zamislite vaše osoblje koje troši manje vremena na ručno obrađivanje plaćanja, a više vremena na zadovoljavanje potreba vaših gostiju. Nema više suočavanja s pogrešnim podacima kartica, nedolascima, kasnim otkazivanjima ili poništenjima plaćanja. S automatiziranim rješenjima za plaćanje, vaš hotel uvijek dobiva zajamčeno plaćanje, pružajući vam financijsku stabilnost i poboljšani protok gotovine.

 

#3 – Automatizirajte upravljanje prihodima

Kao što sigurno znate, održavanje održive strategije cijena zahtijeva puno vremena i pažnje. Tržišni trendovi trebaju se svakodnevno pratiti, poslovni izvještaji analizirati, a naravno, cijene soba trebaju biti prilagođene na svim kanalima rezervacija. Dobar sustav za upravljanje prihodima (RMS) poput RoomPriceGenie-a ili RevControla potpuno automatizira taj proces, tako da vaš (prihodovni) menadžer ne mora brinuti o izvršavanju promjena cijena u zadnji trenutak.

RMS više puta dnevno predlaže optimalne cijene na temelju obilja podataka, a uz dodatnu opciju automatskog postavljanja. RevControl također predviđa popunjenost vašeg smještaja, omogućavajući vam prilagodbu razine osoblja prema potrebama. Rezultat? Maksimalni prihod uz minimalan broj zaposlenika!

Sustav upravljanja prihodima

#4 – Održavajte zadovoljstvo svojih zaposlenika

Na trenutnom tržištu gdje je radna snaga rijetka, poslodavčev imidž ključan je za privlačenje i zadržavanje zaposlenika. Postavite si pitanje: "Što oni dobivaju time?" Stvaranjem branda usmjerenog na zaposlenike vašeg hotela i komuniciranjem vaših temeljnih vrijednosti, članovi osoblja mogu se poistovjetiti s tvrtkom. Sljedeći korak je pretvoriti ih u ambasadore. Kada ljudi sretno rade za vas, vjerojatnije je da će dobrovoljno dijeliti svoja pozitivna iskustva s prijateljima, obitelji ili čak na društvenim medijima. Drugim riječima, besplatno oglašavanje za vas kao poslodavca!

Konačno, zapamtite da se jednako trebate usredotočiti na zadržavanje kao i na zapošljavanje. Važno je ponuditi svojem osoblju jasan plan karijere i osjećaj svrhe. Jedan od glavnih razloga nedostatka osoblja u hotelskoj industriji je taj što radnici osjećaju da su nedovoljno cijenjeni i prelaze u industrije koje nude bolje plaće. Stoga, nemojte ih uzimati zdravo za gotovo, već im pokažite da ste spremni ulagati u njih. Nagradite vjernost povećanjem plaće, bonusima i edukacijom. Osim toga, prihvatite tehnologiju i pružite svom osoblju prave alate kako bi smanjili administrativni teret i razinu stresa. To im pruža priliku da prošire svoj raspon zadataka, nauče nove vještine i napreduju na druge pozicije ako to žele.

Želite li saznati kako naša tehnologija može pomoćiu suočavanju s nedostatkom osoblja?

Nudimo razna softverska rješenja koja će olakšati vašem osoblju dosadne i vremenski zahtjevne zadatke. Želite li saznati više o Cubilisu ili bilo kojoj od naših integracija spomenutih u ovom članku? Slobodno nas kontaktirajte u bilo koje vrijeme koristeći donji obrazac. Rado ćemo vam pomoći pronaći savršeno rješenje za vaše poslovanje!